Otázky & odpovědi

Nová telefonní čísla

Co znamená "Vše za 100"?

Jednou z konkurenčních výhod Kadeřnictví 100 CZK je jasná a srozumitelná cenová politika (služba je složená z jednotlivých úkonů, kdy je každý úkon v hodnotě 100 Kč; příklad: mytí 100 Kč + střih 100 Kč + foukání 100 Kč = 300 Kč).  Klient tak získává službu ve vysoké kvalitě, avšak za atraktivní cenu, s možností výběru jednotlivých úkonů.

Otázka: Pokud navštívím vaše pobočky v Plzni, bude cena stejná jako v Praze?

Odpověď: Ano, na všech našich pobočkách naleznete stejné ceny. Klient tedy vždy ví, za co a kolik platí, a to na všech našich provozovnách.

Otázka: Jak mají pobočky Kadeřnictví 100 CZK otevřeno?

Odpověď: Kadeřnické salony naší sítě jsou klientům k dispozici 7 dnů v týdnu 12 hodin denně.

Otázka: Proč jste vždy v obchodních centrech?

Odpověď: Dnešní doba je typická tím, že celá řada z nás váží každý krok a šetří čas pro to, aby jej mohli věnovat svým rodinám, práci, koníčkům. Rozhodli jsme se proto nabídnout klientům obchodních center spojení několika aktivit. Při vašich nákupních cestách nás tak můžete vyhledat kdykoliv je Vám příjemné a odcházet krásní a příjemně naladěni. Zároveň jsou námi zvolená partnerská obchodní centra  vždy místy s dobrou dopravní dostupností, a tak máte jistotu, že se k nám dostanete pohodlnou formou.

Otázka: Je možné se u Vás objednat na konkrétní čas?

Odpověď: V Kadeřnictví 100 CZK jsou dveře otevřeny všem klientům – je tedy možné se u nás objednat, stejně jako přijít bez objednání. Pokud tedy preferujete konkrétní čas, zavolejte našim kadeřnicím na Vámi vybranou pobočku.

Pokud jsem kadeřník a měl bych zájem o práci ve vašem salonu, co mám udělat?

Stačí zavolat naší HR manažerce Lucii Fišerové na telefonní číslo +420 602 756 417, která Vám poskytne veškeré potřebné informace. Těšíme se na Vás!

Otázka: Jaké služby poskytujete?

Odpověď: Komplexní kadeřnické služby. Od střihu přes barvení a melíry až po proměny. Našimi klienty jsou ženy, muži i děti.

Mohu si přinést svou barvu?

Nikoliv. Abychom mohli našim klientům poskytnout službu vysoké kvality a zároveň zajistili, že klienta nepoškodíme, používáme pouze profesionální barvy.

Stříháte také na sucho?

Na tuto otázku nelze odpovědět jedním slovem. Abychom klientům zajistili kvalitní služby, vždy je třeba přistupovat ke konkrétnímu typu služby individuálně, stejně jako typu vlasů. Asi není pochyb, že čerstvě umyté vlasy profesionální vlasovou kosmetikou umožní kadeřníkům dosáhnout takového výsledku, se kterým bude klient spokojen. Umytý a ošetřený vlas je základem. Avšak, pokud si zákazník přeje ostříhat na sucho a jeho čerstvě umyté vlasy i požadovaný výsledek toto umožní, klienta na sucho ostříháme. Věříme ale, že každý z nás chce svým vlasům dopřát takové ošetření, kterého lze dosáhnout jen u profesionálních kadeřníků.